25/04/2024

حضور بریتانیا در ATP Cup با استفاده از رنکینگ محافظت شده اندی ماری

  • توسط سروش
  • 15/09/2019
  • 0

تیم بریتانیا پس از تصمیم دقیقه آخری اندی ماری به منظور شرکت در این رقابت‌ها، در اولین دوره از مسابقات ATP Cup شرکت خواهد کرد.

حضوری اندی ماری در مسابقات ATP Cup

اگر اندی ماری از رنکینگ جهانی محافظت‌شده شماره دوی خود استفاده نمی‌کرد، تیم بریتانیا نیز نمی‌توانست مجوز حضور در این رقابت ۲۴ تیمی را کسب کند. نواک جوکوویچ، رافائل نادال و راجر فدرر نیز در این تورنومنت جدید تنیس به میدان خواهند رفت. قرعه‌کشی این رویداد روز دوشنبه در خانه اوپرای شهر سیدنی برگزار خواهد شد. قهرمان سه دوره گرند اسلم‌ها، اندی ماری، در ماه ژانویه امسال گفته بود که پس از تلاش برای رهایی از مصدومیت لگن قصد داشت که بعد از مسابقات ویمبلدون امسال از تنیس خداحافظی خواهد کرد. اما این تنیسور بریتانیایی در همان زمان، پس از یک جراحی سنگنین، وارد زمین تنیس ویمبلدون شد و درنهایت با سرنا ویلیامز در بخش دوبل مختلط بازی کرد. هرچند، ماری در یو اس اوپن بازی نکرد و تصمیم گرفت که به‌جای آن در تورنومنت وینستون-سالم شرکت کند. وی در مرحله اول این رویداد به تنیس سندگرن باخت.

اندی ماری

اندی ماری در رابطه با حضور خود در ATP Cup گفت:

من فقط قصد مراقبت از خودم را دارم، به‌عنوان بازیکن شماره یک بریتانیا وارد مسابقات خواهم شد و قطعا در سه بازی به میدان خواهم رفت. این فوق‌العاده است. اما رقابت‌های تیمی به این صورت نیست. شما باید به‌دنبال چیزی باشید که برای تیم بهتر است و در نحوه بردن شما تاثیر دارد. من با چند بازیکن بریتانیایی صحبت کرده‌ام و گفتم که اگر قرار نیست بازی کنم پس به این مسابقات نخواهم رفت. نمی‌دانم که راهی برای این کار وجود دارد یا نه، شاید همه باید موافقت کنند که در دو مسابقه انفرادی به میدان بروند، این بدان معناست که ما بازی‌های‌مان را تضمین می‌کنیم.

اندی ماری در ماه ژانویه امسال از ناحیه لگن تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان نتوانسته در سطح حرفه‌ای (بدون در نظر گرفتن مسابقات چلنجر کاپ) حتی در یک مسابقه انفرادی هم به پیروزی برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار