19/04/2024

اندی ماری و عصبانی کردن فرزندانش در قرنطینه

  • توسط فرزین
  • 24/06/2020
  • 0

تنیسور مطرح بریتانیایی در روزهای قرنطینه تحت فشار فرزندان خود قرار گرفته است.

اندی ماری همواره به هنر علاقه مند بوده و اتفاقات جذابی برایش در این زمینه افتاده است. از جمله زمانی که همسر هنرمندش برای شام به رستوران رفته بود و او تصمیم گرفت در خانه یک اثر هنری خلق کند اما به قدری خرابکاری کرد که باعث عصبانیت همسرش شد.

در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع کرونا هم مهارت های هنری اندی ماری در حال آزمایش شدن است. او درباره این شرایط می گوید: «در خانه همراه بچه ها، هر روز تلاش می کردم چیز جدیدی پیدا کنم و کار تازه ای برایشان انجام دهم. من خیلی خلاق نیستم ولی برایم خوب بود که چنین تلاشی بکنم. بچه های من چند روز پیش از دستم عصبانی شدند چون می خواستند چیزی بکشم که رنگ آمیزی کنند و من نمی توانستم. وقتی گفتند یک اردک بکش و کشیدم، قیافه شان طوری شده بود که یعنی این اصلا شبیه یک اردک نیست!»

 

اندی ماری که سال گذشته اعلام بازنشستگی کرد، قصد دارد در تورنمنتی که برادرش ترتیب داده، شرکت کند.

 

جوکوویچ که برادرش در حال راه اندازی یک تورنمنت کوچک 6 روزه برای قهرمانان تنیس بریتانیا است، در مورد بازگشت به تنیس می گوید: «من واقعا برای برگشتن به میدان هیجان زده ام. برادرم جیمی این ایده را به من داد و پرسید که دوست دارم یا نه. و من گفتم که حتما. شگفت انگیز است که چنین اتفاقی می افتد. جو فوق العاده ای اینجا به وجود می آید.»

این تورنمنت نبرد بریتانیایی ها روز سه شنبه شروع می شود. این در حالی است که رقابت های یو اس اوپن نیز قرار است اواخر ماه آگوست برگزار شود. واکنش ها به این خبر، متفاوت بوده است. عده ای نگران امنیت تورنمنت و شیوع کرونا هستند و اصلا از تصمیم حذف مسابقات مقدماتی رضایت ندارند. اما عده دیگری از مسئولان به خاطر یافتن راهی برای رقابت صدها بازیکن و کسب جایزه های نقدی پس از ضررهای اقتصادی اخیر، تقدیر کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار