19/04/2024

اندی ماری و برادرش جیمی ماری در مسابقات دوبلِ سیتی اوپن شرکت می‌کنند

  • توسط سروش
  • 25/07/2019
  • 0

اندی ماری به همراه برادرش، جیمی ماری در مسابقات دوبلِ سیتی اوپن که هفته آینده در پایتخت ایالات متحده برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

حضور اندی ماری و برادرش در مسابقات تنیس دوبلِ سیتی اوپن

این تورنمنت، چهارمین رقابت معتبر دنیای تنیس به حساب می آید که اندی ماری پس از پایان عمل جراحی لگن خود و بعد از پنج ماه دوری از مسابقات، در آن شرکت می‌کند. سه تورنمنت قبلی که اندی در آن حاضر بوده، همگی در زمین های چمن برگزار شده و او پس از مدت ها می‌تواند در زمینِ هارد کورت شهر واشینگتن در کنار برادرش به بازی تنیس بپردازد. اندی ماری ۳۲ و جیمی ماری ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۵ و در مسابقات دیویس کاپ (جام جهانی تنیس بازان) در قالب تیم بریتانیا نیز در کنار هم به رقابت پرداخته بودند.

«مارک این» مدیر برگزاری مسابقات سیتی اوپنِ واشینگتن در مورد حضور این دو تنیس باز می‌گوید:

آن ها به ما اعلام کردند که اندی تمایل زیادی برای حضور در این مسابقات دارد. او می‌خواهد دوباره به واشینگتن دی.سی سفر کند تا در کنار برادرش در این رقابت ها شرکت نماید. ما تمرکز اصلی خودمان را معطوف به مسابقات دوبل کرده ایم – این رقابت ها برای علاقه مندان به رشته تنیس فوق العاده خواهد بود و در حال حاضر بسیار هیجان زده هستیم که شاهد حضور مجدد اندی ماری در اینجا خواهیم بود.

اندی ماری جیمی ماری

این دو برادر چند هفته قبل نیز در مسابقاتِ دوبل گرند اسلم ویمبلدون هم حضور داشتند که جیمی ماری به همراه نیل اسکوپسکی در همان دور اول حذف شدند و اندی نیز در کنار پیر هربرتِ فرانسوی توانستند خود را تا دور دوم این رقابت ها بالا بکشند. اندی ماری سال گذشته در مسابقات سیتی اوپن در شهر واشینگتن نیز حاضر بود که در آن رقابت ها الکساندر زِورف از آلمان در بخش انفرادی مردان به مقام قهرمانی رسید. جالب اینکه برادر بزرگتر او جیمی توانست در این مسابقات به همراه برونو سوارز از برزیل به عنوان قهرمانی رقابت های دوبل واشینگتن دی.سی دست یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار