29/03/2024

اشلی بارتی استرالیایی به یک چهارم نهایی اوپن ووهان راه یافت

  • توسط مینا
  • 27/09/2019
  • 0

اشلی بارتی موفق شد تا در روز چهارشنبه با نتایج ۶-۳ و ۷-۵ سوفیا کنین آمریکایی را شکست دهد و به یک چهارم نهایی اوپن ووهان صعود کند.

صعود اشلی بارتی

اشلی بارتی در حالی‌که در ست اول با نتیجه ۵-۳ از رقیب آمریکایی‌اش عقب بود، دو بار در مقابل ست پوینت‌های کنین دفاع کرد و با پیروزی در چهار گیم متوالی برنده این دیدار شد. اشلی بارتی در مورد این بازی گفت:

در بخشی از ست دوم، او در بسیاری از سروهای دومش موفق ظاهر شد و توانست اختلاف خوبی را با من ایجاد کند. با این حال، خوشحالم که در اواخر این ست به بازی برگشتم و با تاکتیک‌های تهاجمی‌ام، در دو ست متوالی به پیروزی رسیدم.

اشلی بارتی ، بانوی شماره یک دنیای تنیس در دور یک چهارم نهایی به مصاف پترا مارتیچ از کرواسی می‌رود که در این مرحله با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ ورونیکا کودرمتووا از روسیه را شکست داده است.

اشلی بارتی

الینا اسویتولینا که شانس سوم قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رود، موفق شد تا با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ مقابل قهرمان دو دوره گرند اسلم‌ها یعنی اسوتلانا کوزنتسووا به پیروزی برسد. اسویتولینا گرچه ضربات وینر کمتری نسبت به رقیب روسش زد اما با توجه به اینکه تنها ۱۵ بار مرتکب خطا شد، موفق شد تا کوزنتسووایی که ۳۳ بار خطا کرده بود را شکست دهد. الینا در مورد این بازی گفت:

فکر می‌کنم که در بازی امروز شاهد تاکتیک‌های بسیاری بودیم. هر دوی ما سعی می‌کردیم تا توپ را از میانه زمین دور کنیم، با توپ کار کنیم و به جای انجام بازی سراسر تهاجمی از فرصت‌هایی که در زوایای مناسب به دست می‌آوردیم، استفاده کنیم.

الینا اسویتولینا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الیسون ریسکه آمریکایی می‌رود؛ ریسکه در یک هشتم نهایی با نتایج ۶-۲ و ۶-۱ مقابل شانس هشتم قهرمانی یعنی کیانگ وانگ چینی به پیروزی رسید. در نخستین بازی روز چهارشنبه هم سیمونا هالپ رومانیایی که پیش‌تر به قهرمانی ویمبلدون ۲۰۱۹ رسیده بود، با توجه به مصدومیت جزئی‌ای که ناحیه کمرش حس می‌کرد، در شرایطی که در ست اول با نتیجه ۵-۴ از النا ریباکینای قزاق عقب بود، از بازی کناره‌گیری کرد. آرینا سابالنکا، مدافع عنوان قهرمانی هم با نتایج ۶-۱ و ۷-۶ برابر شانس ششم قهرمانی یعنی کیکی برتنز به پیروزی رسید و به جمع هشت تنیسور پایانی حاضر در اوپن ووهان راه یافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار