28/03/2024

استفانوس تسیتسیپاس: بازی کردن کنار نادال و فدرر باعث شد آنها را بهتر بشناسم

  • توسط محمد رضا شیری
  • 24/09/2019
  • 0

استفانوس تسیتسیپاس تنیسور یونانی که عضوی از تیم منتخب اورپا در رقابت های لاور کاپ 2019 بود و به همراه این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد از تجربه خود و بازی در کنار بزرگانی مانند راجر فدرر و رافائل نادل در این رقابت ها گفته است.

استفانوس تسیتسیپاس از کردن کنار رافائل نادال و راجر فدرر می گوید

تنیسور جوان یونانی در این خصوص گفت:

بودن در کنار آنها ذهن من را بازتر کرد. انسان های بزرگی در تیم ما بودند و سعی کردم در این مدت آنها را بهتر بشناسم. افرادی مانند نادال و فدرر. فضای حاکم بر مسابقات عالی بود. ما احساس یکدیگر را واقعا به خوبی درک می کردیم. مسابقات دوبل نیز واقعا عالی بود حتی با وجود شکست هایی که داشتیم. واقعا ارتباط خوبی با نادال داشتم. هر دو ما بسیار تلاش کردیم که برای تیم یک پیروزی را به ارمغان بیاوریم. اما این اتفاق نیوفتاد. آنها (نیک کریوس و جک ساک) عالی بازی کردند و کمی نیز خوش شانس بودند. واقعا باید بگویم که از تمامی دقایقی که در زمین مسابقه بودم لذت بردم. آنها از من و من از آنها حمایت کردم. با دید و نگرش دیگری این رقابت ها را دیدم. این رقابت ها بخش متفاوتی از ورزشی بود که هرکس سعی می کند برای خودش بازی کند.

تنیس-استفانوس تسیتسیپاس

این در حالی است که نادال نیز در صحبت های خود به ستایش از تسیتسیپاس پرداخته بود:

بازی کردن کنار استفانوس واقعا تجربه خوبی بود. او انرژی بسیار زیادی از خود نشان داد. اوقات خوبی داشتیم و خاطرات خوبی را در کنار هم رقم زدیم و بسیار به هم نزدیک بودیم.

رقابت های لاور کاپ 2019 در حالی در ژنو به پایان رسید که این تیم منتخب اروپا بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیمی که اعضای آن را رافائل نادال، راجر فدرر، دومنیک تیم، الکساندر زورف، فابیو فونینی و استفانوس تسیتسیپاس تشکیل داده بودند. تسیتسیپاس نیز در این رقابت ها در دیداری انفرادی برابر تیلور فریتز به برتری رسید اما در دو دیدار دوبل به همراه نادال و فدرر برابر حریفان شکست خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار