29/03/2024

تنیس سن پترزبورگ | آندری روبلف جام قهرمانی را بالای سر برد

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 24/10/2020
  • 0
قهرمانی آندری روبلف

رقابت‌های تنیس همچنان به قوه خود در حال برگزاری است و بهترین‌های تنیس دنیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در مسابقات ۵۰۰ امتیازی تنیس سن پترزبورگ، آندری روبلف از کشور روسیه موفق شد با شکست بورنا چوریچ برای چهارمین بار در سال جاری، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ورود به سایت بتکارت

در سایت تنیس فارسی بخوانید: برترین شرکت‌های سازنده توپ تنیس (بخش اول)

از هفته گذشته تنیس ۵۰۰ امتیازی سن پترزبورگ آغاز شد و بالاخره به گام آخر خود رسید و تکلیف قهرمان این دوره مشخص شد. در دیدار پایانی این تورنومنت آندری روبلف از کشور روسیه موفق شد بورنا چوریچ را شکست دهد تا برای چهارمین در سال جاری جام قهرمانی را بالای سر ببرد و افتخاری دیگر را در سن ۲۲ سالگی به کارنامه ورزشی خود و کشورش اضافه نماید.

یادگیری مهم ترین اصول تنیس

این دیدار با نتیجه ۲ – ۰ به نفع روبلف به پایان رسید. در ست اول در حالی که او از حریف خود چوریچ عقب افتاده بود توانست نتیجه را جبران کند و در تای بریک با نتیجه ۷-۵ پیروز شود. ست دوم نیز موفق شد با نتیجه ۶-۴ حریف را مغلوب و بدین ترتیب با نتیجه ۲-۰ به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 

قهرمانی آندری روبلف

بد نیست بدانید این ۳۴ امین عنوان قهرمانی تنیسور روس بود و او در سال جاری موفق شد ۴ قهرمانی را به نام خود ثبت کند تا در کنار نواک جوکوویچ از لحاظ بیشترین قهرمانی در یک فصل، قرار گیرد و تاریخ سازی کند. این چهار قهرمانی شامل ۲ قهرمانی در مسابقات ۵۰۰ امتیازی و دو قهرمانی ۲۵۰ امتیازی بود که با توجه به کسب چنین امتیازاتی، جایگاه او را در رده بندی جهانی به رتبه هشتم تغییر خواهد داد.

مطالب مرتبط: 

با توجه به سن و سال کم این تنیسور کشور روسیه، پیش بینی می‌شود که در پایان فصل او بتواند به مسابقات برتر ATP راه پیدا کند تا شانس خود را برای قرار گرفتن در کنار نام بزرگان نیز امتحان کند.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار