25/04/2024

آنجلیک کربر در تورنمنت ژنگژو شرکت خواهد کرد

  • توسط مینا
  • 08/09/2019
  • 0

آنجلیک کربر ، قهرمان سه دوره گرند اسلم‌ها بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، در اوپن ICBC Credit Card ژنگژوی چین که هفته آینده آغاز می‌شود شرکت خواهد کرد.

حضور آنجلیک کربر در مسابقات ژنگژوی چین

بانوی آلمانی سابق شماره یک دنیای تنیس بعد از شکست در مقابل لورن دیویس در دور دوم ویمبلدون، در دور اول چهار تورنمنت متوالی حذف شده و حالا امیدوار است در ژنگژو به روند شکست‌هایش پایان دهد. او در راجرز کاپ تورنتو با نتایج ۶-۰، ۲-۶ و ۴-۶ مقابل داریو کاساتکینا شکست خورد، در بخش انفرادی مسترز سینسیناتی با نتایج ۷-۶ و ۶-۲ مقابل آنت کونتاویت باخت و در بخش دوبل این مسترز ۱۰۰۰ امتیازی هم به همراه جولیا جورجس با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ مقابل زوج چکی-اسلوونیایی لوسی هرادکا و آندره آ کلاپچ شکست خوردند. آنجلیک کربر همچنین در دور اول یو اس اوپن با نتایج ۷-۵، ۰-۶ و ۶-۴ باخت و از گردانه رقابت‌ها کنار رفت. او که در حال حاضر بانوی شماره ۱۴ دنیای تنیس محسوب می‌شود پیش از این به قهرمانی اوپن استرالیای ۲۰۱۶ و ویمبلدون ۲۰۱۸ رسیده است. آنجلیک کربر در این مورد گفت:

عضویت در یک برند و دیدن شهری جدید همیشه برایم خاص است. از سفر به ژنگژو بسیار هیجان زده‌ام زیرا این مسابقات قطعا به یکی از جذاب ترین تورنمنت‌های زیر نظر WTA Tour تبدیل می‌شود

آنجلیک کربر

رانگ چانگ آن، نایب رئیس برگزاری این تورنمنت گفت:

بسیار خوشحالیم که فردی چون آنجلیک کربر که سابقه قهرمانی گرند اسلم را هم دارد در ژنگژو به ما می‌پیوندد. امیدواریم تا او از حضور در اینجا لذت ببرد و با بازی در این تورنمنت از فرصتی که برای کسب تجربه به دست آورده است، استفاده کند.

آنجلیک کربر به سه نفر از ۱۰ تنیسور برتر حال حاضر دنیای تنیس یعنی کارولینا پلیسکووا، الینا اسویتولینا و کیکی برتنز پیوست که همانند او با اسپانسر برگزار کننده این مسابقات کار می‌کنند. علاوه بر آن‌ها آرینا سابالنکا قهرمان تورنمنت ووهان، یلنا استاپنکو قهرمان سابق رولاند گاروس و ژنگ سای‌سای قهرمان چینیِ تورنمنت سن خوزه نیز با این اسپانسر قرارداد دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار