18/04/2024

گائل مونفیس جام قهرمانی مسابقات تنیس اوپن مون پولیه فرانسه را بالای سر برد

  • توسط سروش
  • 09/02/2020
  • 0

روز یکشنبه گائل مونفیس ، تنیسور مطرح فرانسوی توانست بر واسک پوسپیسیل کانادایی در ۲ ست و با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ غلبه کند تا به دومین بازیکنی تبدیل شود که برای سومین بار جام قهرمانی مسابقات تنیس اوپن سود ده فرانس را در مون پولیه روی سر می‌برد.

قهرمانی گائل مونفیس

گائل مونفیس هر ۴ بریک پوینت این بازی را سیو کرد و در بازی‌های مقابل پوسپیسیل ضمن ادامه روند شکست‌ناپذیری به ششمین پیروزی متوالی خود رسید. او با کسب سومین عنوان قهرمانی تنیس مون پولیه به رکورد هموطن خود ریچارد گاسکت رسید و این قهرمانی هشتمین قهرمانی مسابقات ATP او بود. گائل مونفیس در دوازدهمین گیم توانست اولین پیروزی خود را بدست آورد و از یک بک هند و فورهند قدرتمند برای ضربه خود و پیروز شدن در این ست بهره برد. دو اشتباه پوسپیسیل به گائل مونفیس این اجازه را داد بریک پوینت سه‌گانه‌ای را در هشتمین گیم ست دوم خود بدست آورده و تنیسور شماره ۹ جهان بتواند بازی را به سود خود به پایان رساند.

گائل مونفیس

مسابقات تنیس اوپن ماهاراشترا

در شهر پونه هند، جیری وسلی از جمهوری چک که در رده‌بندی تنیسورهای جهان حضور ندارد توانست با نتایج ۷-۶ (۲)، ۵-۷ و ۶-۳ بر اگور گراسیمو، تنیسور شماره ۸ جهان از بلاروس پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. وسلی که اولین قهرمانی مسابقات تور خود را سال ۲۰۱۵ در اوکلند بدست آورده بود ۲۶ ضربه داشت که حریف نتوانست آن را دفع کند و با کسب ۴ امتیاز متوالی در ست تصمیم‌گیری ۲ بر ۰ پیش افتاد. جیری وسلی به هشتمین بازیکنی از سال ۲۰۱۳ تبدیل شد که بعد از سرو امتیاز پایانی دیدار در چند بازی عنوان قهرمانی را بدست می‌آورد. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایلیا ایواشکا از بلاروس توانست ۲ بار از رقم خوردن امتیاز پایانی بازی جان سالم به در ببرد و در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل ریکارداس برانکیس از لیتوانی این تعداد به ۴ رسیده بود که باز هم با موفقیت وسلی همراه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار