29/03/2024

کفش تنیس مناسب بانوان

  • توسط آزاده یوسفی
  • 26/03/2020
  • 0
کفش تنیس مناسب بانوان

شرکت در رشته ورزشی تنیس، تمارین مختلف و ورود به مسابقات تنیس نیاز به سالها تمرین و تکرار دارد تا بتوان به عنوان یک قهرمان در این رشته ورزشی دیده شد. در مقایسه با احساس سبک وزنی که از بازی بدمینتون به وجود می آید، ورزش تنیس سطح دشواری و عملکرد خاص خود را داراست که باعث می شود طرفداران مخصوص به خود را داشته و افراد برای ورود و ادامه دادن در آن توانایی ها و پشتکار ویژه ای را داشته باشند. این دقیقا همان چیزی است که تنیس را به یک ورزش بسیار جذاب تبدیل می کند و همزمان می توان آن را بازی و یا تماشا نمود.

کفش تنیس در مقایسه با کفشهای معمولی دویدن یا کفشهای معمولی که اغلب آنها را به منظور پیاده روی های روزانه یا دویدن های گاه و بی گاه می پوشیم، کاملا متفاوت است.

کفش تنیس مناسب بانوان

در بهترین مدل های کفش تنیس ویژه بانوان یا آقایان، فاکتورهایی وجود دارد که می بایست به آنها توجه نمود و در هنگام خرید کفش به دنبال مناسب ترین ویژگی ها برای هر فرد بود. به طور مثال:

– اندازه مناسب کفش
– کشش و انعطاف پذیری کفش های تنیس
– کفی راحت و مناسب
– دوام کفش
– سطح مهارت پوشنده

ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از کفش های ورزش تنیس ویژه بانوان را که در سراسر جهان شناخته شده می باشند و ویژه ورزش تنیس و راحتی ورزشکاران طراحی شده اند را بررسی کنیم.

کفش تنیس مناسب بانوان2

کفش تنیس ASICS Women’s GEL-Game 5

این نوع کفش تنیس ویژه بانوان یکی دیگر از کفش های معروف و راحت برای بازی تنیس بانوان می باشد. این کفش طراحی بصری فوق العاده جذاب و قابلیت انعطاف پذیری بسیار مناسبی دارد. تهویه مناسب داخل این کفش یکی از مزایای آن می باشد. این کفش در طرح های متنوع و قابل انتخاب برای بانوان قابل عرضه است.
این نوع کفش تنیس از مقاومت بالایی در برابر ضربه و شوک برخوردار است. سرعت مناسبی برای بازی در زمین تنیس به همراه دارد. سبک بودن، انعطاف پذیری بالا و تهویه مناسب آن از جمله فاکتورهای اصلی این مدل کفش تنیس می باشد.
کفش های تنیس مخصوص بانوان با روکش بیرونی ساخته شده از مواد لاستیکی جامد برای دوام و احساس پایداری ساخته شده و مواد مصنوعی کفش تنیس برای خانم ها از کیفیت عالی برخوردار است.
کفش های تنیس برای خانم ها همچنین از سیستم کاهش ضعف شوک از سیستم cushioning GEL در قسمت جلویی کفش استفاده می کنند و هر واحد بیرونی این کفش های تنیس برای خانم ها از یک سیستم Trusstic برای کاهش وزن به روشی بسیار مهم بهره گرفته است. این مدل کفش تنیس برای بانوان نیز از محافظ انگشت پا Pguard استفاده می کند و قابلیت تنفس در کفش های تنیس به دلیل ترکیب چرم و شبکه موجود نیز افزایش یافته است.

کفش تنیس Nike Women’s Vapor Court

کفش های تنیس Nike Women’s Vapor Court در قسمت انگشتان پا برای تهویه و گردش هوا سوراخ شده اند و قسمت میانی کفش بسیار نرم است چرا که از پشتیبانی کاملی از مواد phylon در طول خود برخوردار است. سیستم تناسب پویا این اطمینان را به شما می دهد که توجه شما را بیشتر از مسابقات تنیس بر روی کفش تنیس برای بانوان معطوف کنید و روکش بیرونی لاستیکی بسیار محکم و چسبناک است و ترکیب مصنوعی و چرمی کفش های تنیس برای خانم ها از همه جنبه ها دوام بالایی دارد.

کفش تنیس مناسب بانوان3

کفش تنیس New Balance Women’s Cushioning

این نوع کفش تنیس دارای یک قسمت بیرونی است و کیفیت لاستیک قسمت بیرونی این مدل کفش تنیس در کشش بسیار عالی عمل می کند. قسمت میانی کفش تنیس مخصوص خانمها دارای کلاه c برای محافظت بیشتر در تمام طول مسیر ورزش است و همچنین در این کفش ها از فناوری Ndurance برای ثبات بیشتر در ساخت خود استفاده شده است.
قسمت پاشنه این مدل کفش تنیس شوک و ضربه را به شدت جذب می کند و بازده انرژی زیادی را بدون هیچ گونه ضربه ای به همراه می آورد. این مدل کفش های تنیس نیز دارای نوک کشیده هستند که برای پوشیدن طولانی مدت بسیار مفید و راحت می باشد. بنابراین به طور کلی این نوع کفش های تنیس در طراحی خود راحتی را در صدر عوامل دیگر قرار داده اند.
به دلیل گزینه های زیاد و متنوع در اندازه این نوع مدل کفش تنیس، افرادی که پاهای پهن تری دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

کفش تنیس Nike Women’s Zoom Vapor

این مدل کفش تنیس مارک نایک از شیارهای انعطاف پذیر برای اضافه کردن بهینه سازی در هر بازی یا مجموعه استفاده کرده است. قسمت بیرونی لاستیکی این مدل کفش تنیس مخصوص بانوان، کشش، پایداری و استقامت بسیار خوبی را در تمام مدت بازی ایجاد می کند و در نهایت تنفس و تهویه مناسب به پاهای شما را در طول هر ست بازی اضافه می کند. این مدل کفش تنیس نایک در افزایش انعطاف پذیری بازیکن بسیار عالی عمل می کند.

محافظت در برابر ضربه در این نوع کفش تنیس ویژه خانم ها یکی از مزایای این کفش به شمار می آید. وجود لایه های داخلی و نرم این مدل کفش نیز باعث راحتی پا در کفش به ویژه در طولانی مدت و در زمان مسابقه می باشد.
قوس کف کفش تنیس مخصوص بانوان نیز از فناوری Adaptive Fit برای آسان و محکم بودن استفاده می کند و حرکت طبیعی پای بازیکن به دلیل طراحی قسمت بیرونی کفش تنیس بسیار تاثیرگذار است. شما مطمئناً می توانید از این نوع کفش های تنیس چه در زمین های سخت و چه در زمین های خاکی و نرم استفاده کرده و در تمام طول مدت استفاده احساس راحتی و نرمی کنید.

کفش تنیس مناسب بانوان4

کفش تنیس adidas Women’s Adizero Ubersonic

مواد مصنوعی کفش تنیس adidas Women’s Adizero Ubersonic برای عملکرد برتر در هر مرحله از مسیر این رشته ورزشی طراحی شده است و فناوری ADITUFF کفش تنیس تضمین می کند که کفش مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشد. کفش های تنیس مخصوص خانمها از توانایی محافظت بالایی از انگشتان برخوردار بوده و قسمت جلوی کفش نیز دارای طراحی داخلی برای محافظت از کشیده شدن پاها است.
همچنین این مدل کفش های تنیس به دلیل طراحی خلاقانه ای که دارد باعث می شود ورزشکار برای انجام ضربات از جمله سرویس، و یا دیگر حرکاتی که نیاز به حرکات جانبی بدن و پا دارد بسیار راحت بوده و قسمت میانی پا در چنین حالت هایی در بهترین وضعیت خود قرار گیرند.

نتیجه گیری

مدل های بیشماری از کفش های تنیس ویژه بانوان وجود دارد که همه ساله برندهای مختلف به دنبال بهتر و ویژه تر کردن کفش های خود متناسب با سبک بازی، نوع حرکات پا در این رشته ورزشی و در نظر گرفتن جوانب دیگر هستند و ما در این مقاله صرفا به تعداد معدودی از بهترین کفش های تنیس اشاره کردیم.
به هر حال به یاد داشته باشید که می بایست در انتخاب کفش ورزش تنیس دقت نموده تا بتوانید در طول تمارین خود و مسابقات طولانی مدت تنیس احساس نرمی و راحتی در کفش داشته باشید و پا و انگشتان شما دچار آسیب های ناشی از استفاده از کفش نامناسب نشوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار