29/03/2024

نیکولاس ماهوت و هربرت دوباره باهم بازی خواهند کرد

  • توسط محمد رضا شیری
  • 26/12/2019
  • 0

بعد از پیروزی امتیاز قهرمانی در فینال مسابقات ATP Nitto در سال گذشته، شادی خالص روی چهره های پیر-هیوز هربرت و نیکولاس ماهوت قابل لمس بود درحالی که آن ها از محوطۀ مرکز O2 زمین مرکزی به عنوان قهرمان لندن بیرون می رفتند.

 

دوستان و خانواده در رخت کن جمع شده و منتظر رسیدن این دو بازیکن فرانسوی بودند. آن جا تعداد زیادی لیوان شامپاین وجود داشت. هنگامی که هربرت ونیکولاس ماهوت وارد شدند، این گروه در حالی که قهرمانان را با پیروزی  و مشت های گره کردۀ خود تشویق می کردند، لیوان ها بالا بردند و برای این دو بازیکن شادی کردند.

 

ماهوت به آغوش مربی خود پرید و هربرت نامزدش، جولیا را بوسید. شامپاین سرو شد و آن ها از دوستان خود برای حمایتشان در طول سال تشکر کردند، هم سخنرانی و هم پذیرایی شادیی بود. آن ها در هر سه دیدار گذشته خود در O2 شکست های دردناکی متحمل شدند و مشتاق بودند تا از جشن خود نهایت استفاده را ببرند.

 

«ما در این زمین احساسات زیادی را تجربه کرده ایم. سه سال اول فاجعه بار بود. سال گذشته، یک امتیاز از دست رفته بود. اکنون ما موفق به برنده شدن آن شده ایم، بنابراین بسیار شگفت انگیز است.» هربرت گفت

 

غلبه بر فینال فصل بسیار مهم بود زیرا تضمینی برای بازگشت فرانسوی ها نبود. هربرت پس از برنده شدن در استرالیا در ژانویه (د. کونتینن / پییرز) و تبدیل شدن به تیم هشتم تیم دونفره آقایان برای تکمیل کار گرند اسلم ، این تمرکز را به تک نفره تغییر داد. آن ها، نیکولاس ماهوت و هربرت، فقط در ماه اکتبر 5 بار به تیم ملی رولکس پاریس راه یافتند و رکورد 4 – 4 را به ثبت رساندند.

 

اما پس از قهرمانان رولان گاروس ، کوین کراویتس و آندریاس میس در مسابقات قهرمانی فصل ، مقام خود را به دست آوردند ، هربرت و ماهوت مطابق قانون گرند اسلم ، کسب صلاحیت کردند. فرانسوی ها با کسب پنجمین حضور پیاپی خود در  O2، مشکل خود را پیدا کردند و بدون رها کردن یک مجموعه در پاریس ، عنوان را بدست آوردند ( خاچانف / روبلوف).

نیکولاس ماهوت و هربرت

 

هربرت و نیکولاس ماهوت با پیروزی در پنج مسابقه دیگر بدون باخت یک ست دیگر، در لندن تلاش کردند و به اولین تیمی تبدیل شدند که از ژان ژولین روجر و هوریا تکو در سال 2015 بدست آمد.

 

«این یک احساس شگفت انگیز است سال گذشته کمی دردناک بود. هدف اول كسب صلاحیت و هدف دوم رسیدن به انتها بود. ما یک هفته شگفت انگیز بازی کردیم و فینال بهترین مسابقه ما تا به اینجا بود» ماهوت گفت.

 

«این یک امتیاز است. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما قوی تر بازگشتیم، بنابراین این یک راه خوب برای پایان این فصل از بازی های من و نیکولاس ماهوت است.»

 

هربرت قول داد كه دیدار مجدد او ماهوت در انتهای فصل آخرین دیدار و هم تیمی بودنشان نبوده است. فرانسوی ها فصل آینده دوباره به مصاف هم خواهند رفت و در حال حاضر توجه به دفاع از عنوان خود در O2 دارند.

 

هربرت گفت: «ما مطمئناً بازی خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد به اندازه این هفته رقابتی باشیم. این هدف است.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار