29/03/2024

فینال مسابقات ATP CUP | روسیه با شکست ایتالیا قهرمان شد

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 07/02/2021
  • 0
فینال مسابقات ATP CUP

به گزارش تنیس فارسیمسابقات ATP CUP نیز بالاخره به پله آخر خود رسید و تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص شد. در فینال مسابقات ATP CUP این رقابت‌ها کشور روسیه توانست با نتیجه دو بر صفر ایتالیا را شکست دهد و قهرمانی خود را جشن بگیرد.

ورود به سایت بتکارت

مسابقات ATP CUP نیز بالاخره به پایان رسید و تنیسورها پس از سپری کردن حدود یک هفته بازی‌های فشرده و البته جذاب به کار خود در این تورنومنت مهیج نیز پایان دادند.

روسیه موفق شد به لطف تنیسورهای قدرتمند خود ایتالیا را مغلوب کند و در ملبورن جشن قهرمانی برپا کند.

نتایج دیدارهای فینال مسابقات ATP CUP

آندری روبلف از روسیه – فابیو فونینی از ایتالیا

در یکی از دیدارهای فینال که بین آندری روبلف و فابیو فونینی برگزار شد، روبلف موفق شد با نتیجه ۲-۰ حریف ایتالیایی خود را شکست دهد تا یک قدم به جام این مسابقات نزدیک شود. تنیسور روس موفق شد با نتایج ۶-۱ و ۶-۲ فونینی را مغلوب کند.

فینال مسابقات ATP CUP

دنیل مدودف از روسیه – متئو برتینی از ایتالیا

دنیل مدودف مرد شماره چهار تنیس جهان نیز موفق شد با نتیجه مشابه ۲-۰ متئو برتینی را مغلوب کند تا بدین ترتیب روسیه بتواند با شکست ۲-۰ ایتالیا درمجموع کلی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مدودف این پیروزی را در ست‌های ۶-۴ و ۶-۲ به ثبت رساند.

بد نیست بدانید که از امروز نیز تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و پس از حواشی زیادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در استرالیا و قرنطینه شدن بازیکنان پیش آمد، باید دید که در نهایت باتوجه به این شرایط کدام تنیسور می‌تواند جام قهرمانی اولین گرند اسلم سال ۲۰۲۱ را بالای سر ببرد.

برای شرط بندی مسابقات تنیس در معتبرترین سایت ایرانی همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار