28/03/2024

تنیس اوپن استرالیا؛ سوفیا کنین قهرمان تنیس انفرادی بانوان

  • توسط سروش
  • 01/02/2020
  • 0
سوفیا کنین

تنیس اوپن استرالیا به روزهای پایانی خود رسیده و اولین روز ماه فوریه با برگزاری ۵ بازی فینال دنبال شد و قهرمانان آن مشخص شدند. سوفیا کنین قهرمان بخش انفرادی بانوان شد.

قهرمانی سوفیا کنین در اوپن استرالیا

در یکی از مهم‌ترین دیدارها و در دیدار فینال تنیس انفرادی سوفیا کنین آمریکایی مقابل گابرین موگوروزا از اسپانیا به میدان رفت و موفق شد با برتری مقابل این حریف جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار ابتدا موگوروزا در ست اول با نتیجه ۴-۶ پیروز شد و سپس سوفیا کنین در ست‌های دوم و سوم با نتیجه مشابه ۶-۲ بر حریف غلبه کرد تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد. سوفیا کنین جوان روز های خوبی را پشت سر می گذارد و با عبور از قدرت های برتر تنیس موفق شد با اقتدار قهرمان بخش انفرادی بانوان اوپن استرالیا شود. این اولین قهرمانی سوفیا کنین در گرند اسلم ها بود.

سوفیا کنین

در دیدار فینال تنیس میکس دو نفره نیز باربورا رجسیکوا از جمهوری چک و نیکولا مکتیچ از کرواسی مقابل بتانی ماتک سندز از آمریکا و جیمی ماریاز بریتانیا به میدان رفتند و موفق شدند با پیروزی در این دیدار به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و مدال طلا بر گردن بیاویزند. در این دیدار ابتدا سندز و ماری در ست اول با نتیجه ۵-۷ به برتری دست یافتند اما در ست‌های دوم و سوم پیروزی از آن رجسیکوا و مکتیچ شد.

در مسابقه فینال تنیس انفرادی پسران هارولد مایوت از فرانسه مقابل هموطن خود آرتور کازائوکس به میدان رفت و موفق شد در ۲ ست متوالی و با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ حریف خود را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات لقب گیرد. در تنیس انفرادی دختران نیز ویکتوریا خیمنز کاسینتسوا از آندورا مقابل ورونیکا باسزاک از لهستان ایستاد و توانست با پیروزی بر این حریف مقام قهرمانی را از آن خود کند. در این دیدار ابتدا باسزاک با نتیجه ۵-۷ در ست اول پیروز شد و سپس در ست‌های دوم و سوم کاسینتسوا به ترتیب با نتیجه مشابه ۶-۲ مقابل حریف خود پیروز شد. در دیدار فینال تنیس با ویلچر دایلان آلکوت از استرالیا در ۲ ست و با نتایج ۶-۰ و ۶-۴ مقابل اندی لپسورن به پیروزی رسید و قهرمان شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار