20/04/2024

پیام دلگرم کننده رافائل نادال در حمایت از دانش آموزان آکادمی خود

  • توسط ملیسا
  • 20/03/2020
  • 0

با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و نبود نشانه هایی از کاهش این بیماری، کشور های مختلف در حال حاضر در حال بستن مرزهای خود هستند تا از افزایش این ویروس جلوگیری کنند. این مسئله باعث شده تا خطوط هواپیمایی و سایر راه های انتقالی بسته شود و بسیاری از مردم نتوانند به کشور خود بازگردند.

رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی تنیس دنیا که صاحب آکادمی به نام رافائل نادال در مایورکا می باشد، به حمایت از پرسنل و دانش آموزان بین المللی آکادمی خود پرداخته است. دانش آموزانی که از ۴۲ کشور مختلف سرتاسر جهان در مایورکا گرد هم آمده اند. رافائل نادال نیز به حمایت از این افراد پرداخته و مسئولیت پذیری خود را نسبت به حفظ امنیت و سلامت نگاه داشتن دانش آموزان آکادمی خود نشان داده است.

رافائل نادال در صحبت های خود اظهار داشت:

می خواهم از این فرصت استفاده کنم تا ذهن والدین این بچه ها را آرام کنم. تمامی این بچه ها در سلامتی کامل هستند و در هر لحظه کادر پزشکی مراقب سلامتی آن ها خواهند بود. می دانم که همه شما خواهان دیدار با بچه های خود هستید و ما امیدواریم این فرصت به زودی فراهم شود.

نادال در بخش دیگری از صبحت های خود اضافه کرد که آکادمی در حال حاضر به دلیل جلوگیری از ورود ویروس از بیرون جامعه به داخل آن، بسته است و فعالیت های آن پشت در های بسته انجام می شود. این تصمیم با نظارت مسئولان مربوطه بهداشت اسپانیا انجام شده است.

در حال حاضر تمامی مربیان و کارکنان مجموعه در سلامت کامل به سر می برند و روزانه در حال انجام وظایف روزمره و رعایت مسائل بهداشتی مربوط به تمام قسمت های آکادمی هستند. این کار به صورت داوطلبانه انجام شده است. امیدوار هستیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم و هر چه زودتر فعالیت های عادی آکادمی از سر گرفته شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار