24/04/2024

اخبار تنیس | رافائل نادال نشان لیاقت مادرید را دریافت کرد

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 07/12/2020
  • 0
رافائل نادال نشان لیاقت مادرید

به گزارش تنیس فارسی – رافائل نادال نشان لیاقت مادرید را دریافت کرد. مرد شماره دو تنیس جهان و یکی از برترین تنیسورهای کشور اسپانیا که رکوردهای متعددی را در جهان جا به جا کرده است نشان لیاقت مادرید را از طرف اتحادیه شهر مادرید گرفت تا افتخاری دیگر را در کارنامه خود به ثبت برساند.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: مهارت‌ها و تکنیک‌های پایه‌ای تنیس

بد نیست بدانید نشان لیاقت مادرید، نشانی افتخاری است که از طرف اتحادیه شهر مادرید به شخصی داده می‌شود که برای کشور اسپانیا و شهر مادرید افتخار آفرینی کرده باشند و در همه زمینه‌ها چه زندگی شخصی و چه حرفه مورد نظر حرفی برای گفتن داشته باشند و این نشان به نوعی بالاترین نشان افتخاری این شهر محسوب می‌گردد.

رافائل نادال که بعد از نواک جوکوویچ صربستانی مرد شماره دو تنیس جهان است افتخارات بی شماری را در کارنامه خود دارد و همچنین در امور خیریه نیز جزو افراد برتر این شهر به حساب می‌آید. نادال به دلیل افتخارات پر شمار خود در عرصه ورزش و همچنین اقدامات نیکوکارانه اش، توانست به این نشان مهم شهر مادرید دست پیدا کند.

بد نیست بدانید ایزابل دیاز آیوزو، رییس اتحادیه مادرید هنگامی که در حال دادن این جایزه به نادال بود اذعان داشت که او برترین ورزشکار تاریخ مادرید است که از همه لحاظ برتری خود را اثبات کرده است. رافائل نادال نیز پس از تشکر و ابراز خوشحالی اعلام کرد که این عنوان افتخاری را به خانواده تمام قربانیان ویروس کرونا تقدیم می‌کند و همدردی خود را بدین وسیله اعلام می‌دارد و امیدوار است این بحران جهانی زودتر به پایان برسد.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که از دیگر ورزشکارانی که نشان لیاقت مادرید را به دست آوردند می توان به ویسنته دل بوسکه، فرانسیسکو فرناندز اوچوا (اسکی باز)، فلیپه ریس (بسکتبالیست) و مانوئل سانتانا (تنیسور) اشاره داشت که همگی در زمان خود نقش بزرگی را در تاریخ شهر مادرید ایفا کردند.

با مقالات آموزشی تنیس فارسی همراه باشید: ترفندهای آموزشی سرویس زدن در تنیس

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار