19/04/2024

خط و نشان پدیده تنیس جهان برای سرنا ویلیامز

  • توسط فرزین
  • 24/06/2020
  • 0

بیانکا اندرسکو نه تنها قصد استراحت ندارد، بلکه برای عبور از ستاره دنیای تنیس مصمم است.

اندرسکو، زمانی که سال گذشته در فینال یو اس اوپن موفق شد سرنا ویلیامز آمریکایی را شکست دهد، کل دنیا را شگفت زده کرد. او با این برد تاریخی، به اولین کانادایی تاریخ تبدیل شد که در رقابت های تک نفره گرند اسلم به مقام قهرمانی می رسد.

با توجه به اینکه علی رغم مشکلات ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا فعلا طبق برنامه قرار است مسابقات یو اس اوپن از روز 31 آگوست آغاز شود، اندرسکو هم با اعتماد به نفس خود را برای این مسابقات و دفاع از عنوان قهرمانی آماده می کند. او تاکید می کند که به هیچ وجه یک جرقه و شگفتی زودگذر نبوده است: «من می خواهم از سرنا ویلیامز و تعداد پیروزی های او عبور کنم. یا حتی از کریسی اورت. کسی چه می داند؟»

 

اندرسکو سال گذشته در فینال یو اس اوپن موفق شد سرنا ویلیامز آمریکایی را شکست دهد،

در شرایطی که بسیاری از بازیکنان از برگزاری مسابقات یو اس اوپن با وجود شیوع کرونا ابراز نگرانی کرده اند، این تنیسور کانادایی از داشتن موقعیت دفاع از عنوان قهرمانی اش لذت می برد. البته در یو اس اوپن امسال تماشاگران اجازه حضور نخواهند داشت.

اندرسکو، پدیده 20 ساله دنیای تنیس، می گوید: «من واقعا فکر نمی کردم که تنیس اینقدر زود برگردد چرا که ورزشی جهانی است اما صادقانه باید بگویم که برای بازگشت و احتمالا دفاع از قهرمانی ام بسیار بسیار خوشحال هستم. من می دانم همه افراد ذیربط نهایت تلاش خود را انجام می دهند که همه انسان ها را تا حد ممکن ایمن نگه دارند. به بقیه ورزش ها نگاه کنید، من فکر می کنم زمان برای برگشتن تنیس هم رسیده است.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار