28/03/2024

بی‌احتیاطی کار دست نوله داد؛ جوکوویچ کرونا گرفت

  • توسط فرزین
  • 23/06/2020
  • 1

تست کرونای نواک جوکوویچ، تنیسور مطرح جهان مثبت اعلام شد. جوکوویچ که نمایشگاهی را در صربستان و کرواسی ترتیب داده و در آن شرکت کرده بود، چهارمین بازیکنی است که نتیجه تست کرونایش مثبت می شود. آزمایش همسر او نیز مثبت اعلام شده است.
جوکوویچ در بیانیه ای اعلام کرد: «زمانی که به بلگراد رسیدیم، برای تست اقدام کردیم. نتیجه من و یلنا مثبت است اما فرزندانمان منفی. هر کاری که در ماه گذشته انجام دادیم، با قلبی خالص بود. هدف تورنمنت ما ایجاد اتحاد و انتقال پیام همبستگی و دلسوزی در منطقه بود.»
با این حال، جوکوویچ به خاطر انتشار یک ویدیو که او را در یک مهمانی در باشگاه شبانه ای در صربستان و بی توجه به دستورات فاصله گذاری اجتماعی نشان می داد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 

جوکوویچ به خاطر انتشار یک ویدیو که او را در یک مهمانی در باشگاه شبانه ای در صربستان و بی توجه به دستورات فاصله گذاری اجتماعی نشان می داد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

گرگور دیمیتروف، تنیسور شماره 14 جهان نیز در این پارتی حضور داشت و تست کرونای او هم مثبت شد. ویکتور تریوکی و برنا کوریچ هم همین سرنوشت را داشته اند. تورنمنت نمایشی جوکوویچ هیچ سازوکاری برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نداشت.

او قبلا درباره مسابقات یو اس اوپن گفته بود:” در حال حاضر، مقررات خیلی سختگیرانه است. بعضی از قوانین بسیار محدود کننده هستند مثل اینکه شما به محض ورود به خاک آمریکا باید 14 روز در قرنطینه باشید. برای اکثر تنیسورها از جمله من، دسترسی به زمین تنیس غیرممکن خواهد بود و اصلا نمی شود تمرین کرد. این چیزی است که نمی توان به آن فکر کرد. شما به منهتن دسترسی ندارید، باید در هتل فرودگاه بخوابید، یک نفر را انتخاب کنید که در باشگاه همراه شما بیاید و هیچ رسانه و فضای عمومی ای وجود نخواهد داشت. اینها شرایط بسیار دشواری برای بازی هستند و نمی دانم که قابل تحمل خواهند بود یا نه. قطعا همه ما می خواهیم هرچه زودتر به زمین برگردیم تا در تورنمنت های مختلف مثل یو اس اوپن بازی کنیم. امیدوارم همینطور هم بشود. اما باید توافقی میان بازیکنان و مسئولان وجود داشته باشد.”

نیک کیرگیوس، تنیس باز استرالیایی تصمیم اخیر جوکو درباره تورنمنت نمایشی را احمقانه خوانده بود: «ریکاوری سریعی داشته باشی رفیق. اما این اتفاقی است که وقتی به همه پروتکل ها بی احترامی کنی، رخ می دهد. این یک جوک نیست.»

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. با این همه فاصله ای که بین دو تنیسور موقع بازی هست خیلی عجیبه واقعا رعات نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار