29/03/2024

اخبار تنیس |راز اصلی انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 09/01/2021
  • 0
انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا

به گزارش تنیس فارسی – همانطور که در اخبارهای قبلی سایت خواندید، دلیل انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا به دلیل عدم آمادگی وی پس از مصدومیت سال گذشته اعلام شده بود که شب گذشته خبرگذاری‌های معتبر گزارش دادند که راز اصلی انصراف این تنیسور چه بوده است که این موضوع با واکنش‌های هواداران او همراه بود.

ورود به سایت بتکارت

همان طور که در اخبار تنیس فارسی خواندید، چند روز پیش ، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا انصراف داد تا تکلیف هوادارانی که چشم انتظار او برای بازگشت به میادین بودند، پس از مدت‌ها مشخص شود و البته اعلام شد که این انصراف به دلیل مصدومیت این تنیسور سوییسی است که در اوایل سال ۲۰۲۰ به آن دچار شده بود، و این مصدومیت همچنان ادامه دارد و بدین ترتیب با تایید رسمی وی در مصاحبه‌اش، او اولین گرند اسلم سال که تنیس آزاد استرالیا است را از دست بدهد تا چشم انتظاری برای بازگشت او به میادین ادامه داشته باشد.

انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا

بیشتر بخوانید: اخبار تنیس | برندگان جوایز اتحادیه تنیس مردان ۲۰۲۰ اعلام شد

حال شب گذشته دلیل اصلی انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا مشخص شد و با واکنش‌های زیادی از سوی هوادارانش مواجه شد. آندره سا در گفت‌و‌گو با سایت ACE BandSports راجع به دلیل عدم حضور فدرر در این رقابت‌ها گفت:

راجر علاقه داشت تا به استرالیا سفر کند و می‌‎توانست این کار را به همراه خانواده یا به صورت تکی انجام دهد اما مشکل اینجا بود که طبق مقررات اعضای خانواده او نمی‌توانستند در 14 روز اقامت‌شان در ملبورن از اتاق هتل خود خارج شوند و میرکا واورینچ همسر فدرر این موضوع را نپذیرفته بود. طبق پروتکل‌های مسابقات اوپن استرالیا، بازیکن تنها کسی است که می‌تواند از هتل خود خارج شود تا تمرین کند. به این ترتیب فدرر یا باید به تنهایی به استرالیا سفر می‌کرد و نزدیک پنج هفته از خانواده‌اش دور باشد یا خانواده‌اش را راضی می‌کرد که همراه او سفر کنند، اگرچه در اتاق‌شان حبس شوند که هیچکدام برای او ممکن نبود و به همین خاطر او ترجیح داد که از مسابقات انصراف دهد و خود و خانواده‌اش را در چنین شرایط سختی قرار ندهد. 

اخبار تنیس | رافائل نادال نشان لیاقت مادرید را دریافت کرد

انصراف راجر فدرر از تنیس آزاد استرالیا

بد نیست بدانید چندی پیش در مراسم بهترین‌های ورزش سوئیس راجر فدرر تنیسور ۴۰ ساله سوییسی به عنوان بهترین ورزشکار مرد این کشور در ۷۰ سال اخیر انتخاب شد او این عنوان را با اختلاف فاحش نسبت به دو هموطن دیگرش یعنی داریو کولونیا (اسکی صحرانوردی) و پیرمین زوربیگن (اسکی آلپاین) به دست آورد و عنوانی جدید را بای خود به ثبت برساند.

نمونه‌ای از مطالب آموزشی ورزش تنیس که در سایت می‌توانید بخوانید:

علاوه بر اخبار تنیس، در صورت علاقه به آموزش تنیس، مقالات تنیس فارسی بهترین انتخاب برای شماست
همچنین برای شرط بندی مسابقات تنیس در معتبرترین سایت ایرانی همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار