16/04/2024

اقدام شگفت انگیز مسئولین برگزاری ویمبلدون

  • توسط فرزین
  • 12/07/2020
  • 0

ویمبلدون قصد دارد با وجود منتفی شدن برگزاری رقابت هایش، رقم 12.5 میلیون دلار را بین 620 تنیسور تقسیم کند.

پس از مذاکره با شرکتی که این مسابقات را بیمه می‌کرده، قرار است به 256 بازیکنی که در این رقابت ها شرکت می‌کردند، نفری 25 هزار پوند پرداخت شود و 224 بازیکنی که در دیدارهای حذفی شرکت داشتند نیز نفری 12.5 هزار پوند دریافت خواهند کرد.

ریچارد لوئیس، مدیر اجرایی باشگاه‌های انگلیس گفت:” سریعا پس از لغو شدن برگزاری رقابت های ویمبلدون، این به ذهنمان رسید که به آنهایی که به ما کمک کرده اند که رقابت های ویمبلدون هر ساله انجام شود، کمک کنیم. “

به علاوه 120 بازیکن که قرار بود در رقابت های دوبل با هم دیگر رقابت کنند، هر کدام 6250 پوند دریافت خواهند کرد، 16 بازیکنی که قرار بود در رقابت های تنیس با ویلچیر شرکت کنند نیز نفری 6 هزار پوند دریافت می‌کنند و 4 بازیکنی که قرار بود در رقابت کواد ویلچر حضور داشته باشند نیز نفری 5 هزار پوند خواهند گرفت.

لوئیس ادامه داد:” ما می‌دانیم که موضوع نامشخص بودن برای بازیکنان بسیار نگران کننده است. خیلی از بازیکنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. علت این مشکلات همین بیماری است زیرا در غیر این صورت آنها بر اساس رکنینگ جهانی خود در حال رقابت در ویمبلدون بودند و در آمد خوبی داشتند.”

این رفتار از سوی برگزار کنندگان ویمبلدون، توجهات بسیاری را به خود در دنیای تنیس جلب کرده و واکنش های مثبت بسیاری به این اتفاق انجام شده است. پاندمی ویروس کرونا باعث شد تا رقابت های ویمبلدون برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم لغو شوند.

لوئیس ادامه داد:” ما خوشحالیم که شرکت بیمه به ما اجازه داد که ضرر لغو مسابقات را شناسایی کنیم و در جایگاهی قرار گرفتیم که توانستیم از کسانی که سخت تلاش کرده اند تا در رقابت های ما شرکت کنند و با حضور در رقابت ها و کسب امتیازات شرایط خود را در رکینگ بهبود ببخشند و اوضاع را بهتر کنند، تشکر کنیم.”

همچنین مسئولین ویمبلدون اعلام کردند که نحوه سیدبندی که آنها از سال 2002 برای رقابت های چمن استفاده کرده اند، دوره خود را گذرانده و باید تغییر کند. در ابتدای سال 2021، تقابل بازیکنان تنها بر اساس رتبه آنها در رنکینگ خواهد بود ولی تغییری در سیدبندی برای رقابت های بانوان انجام نشده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار